Waarom

Ik wilde een ervaring creëren dat een glimp liet zien hoe mijn fantasie wereld werkt. En dat delen met de publiek. Mijn fantasie heeft wel een rode draad maar bestaat meestal als een verzameling fragmenten.

De wereld om ons heen heeft me altijd gefascineerd. En soms vind ik dat de mensen niet de kleine of de gewone dingen waarderen. Dus hoopte ik via deze installatie/theater een tijdelijke andere kijk geven op de normale dagelijkse dingen.

Een simpel gevoel van fantasie verhalen en exploratie van wat er al is, is waar ik voor ging.

De reden dat mij vorige concept niet goed werkte was dat ik teveel vast zat op game play. Ik liet het los in me hoofd begon verschillende manieren mijn vage thema te beschrijven. Zo kwam ik tot een verzameling verhalen, fantasie, monsters. En dit bracht me tot dit idee.

Het concept is misschien niet zo complex maar het werkt denk ik wel een stukke beter dan mijn vorige versie.

0 reacties:

Een reactie posten